KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

master data setup

Polish translation: komplet danych podstawowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:master data setup
Polish translation:komplet danych podstawowych
Entered by: Janina Nowrot

17:00 May 14, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: master data setup
jest wykres, który nazywa się Closed Loop Supply Chain Management Processes.
Na wykresie jest zaznaczony proces główny obejmujący:
1. master data setup
2. process setup
3.metrics and KPI definition
4. User and role Setup

co to za dane?
Marta28
komplet danych podstawowych
Explanation:
komplet danych podstawowych

Leksykonia

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 40 mins (2005-05-14 18:41:10 GMT)
--------------------------------------------------

lub zestaw danych stałych, nie zmieniających się

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 59 mins (2005-05-14 18:59:51 GMT)
--------------------------------------------------

lub zestaw danych stałych, nie zmieniających się
Selected response from:

Janina Nowrot
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3komplet danych podstawowychJanina Nowrot
2ustalenie danych głównychrobwoj


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
komplet danych podstawowych


Explanation:
komplet danych podstawowych

Leksykonia

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 40 mins (2005-05-14 18:41:10 GMT)
--------------------------------------------------

lub zestaw danych stałych, nie zmieniających się

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 59 mins (2005-05-14 18:59:51 GMT)
--------------------------------------------------

lub zestaw danych stałych, nie zmieniających się

Janina Nowrot
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 5

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ustalenie danych głównych


Explanation:
Lub podstawowych, następnie ustalenie procesu. Co to jest metrics nie mam mgławicowo zielonkowatego pojęcia

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 70