KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

Manufacturing Engineering Manager

Polish translation: kierownik ds. technologii produkcji


21:20 May 18, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Manufacturing Engineering Manager
wizytówka ?_?
i jeszcze dział: Corporate Technical Services

pytałem się i zdecydowanie proszą o przetłumaczenie, a nie pozostawianie w oryginale...
Szymon Cegielka
Polish translation:kierownik ds. technologii produkcji
Explanation:
albo kierownik działu technologii produkcji...

zgaduję w każdym razie.
Selected response from:

Krzysztof Bandurski
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kierownik produkcji
Kulecki
3Glowny Technolog
PanPeter
2 +1kierownik ds. technologii produkcji
Krzysztof Bandurski


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
manufacturing engineering manager
kierownik ds. technologii produkcji


Explanation:
albo kierownik działu technologii produkcji...

zgaduję w każdym razie.

Krzysztof Bandurski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: dział produkcji - manager (meneger, kierownik). ...technologii produkcji (czego ?)
11 hrs

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
manufacturing engineering manager
Glowny Technolog


Explanation:
chyba to okreslenie wystarczy

PanPeter
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Kulecki: Ostroznie z takimi - obecnie firmy nie przepadaja za takimi nazwami jako kojarzacymi sie z czasami gospodarki planowej - wizerunek etc.
5 days

6 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
manufacturing engineering manager
kierownik produkcji


Explanation:
Wydaje mie sie, ze prosto i w miare ogolnie ;)

Kulecki
Native speaker of: Native in PolishPolish