KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

counterparty agreements

Polish translation: umowy partnerskie / o partnerstwie


09:46 May 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: counterparty agreements
New forms of options, futures and counterparty agreemenst allowed banks to redistribute their financial risk
madziag
Polish translation:umowy partnerskie / o partnerstwie
Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-05-22 09:49:29 GMT)
--------------------------------------------------

Ostatnio przedstawiciele ECG pojawili się też w siedzibach kilku banków, proponuj±c im umowy partnerskie. - Wynajęci przez AWD head-hunterzy już od ...
www.gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,2672186.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
serdecznie dziękję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1umowy partnerskie / o partnerstwie
bartek
4umowy tego samego typu
Mleczko
3umowy z innymi bankamirobwoj


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
umowy z innymi bankami


Explanation:
lub instytucjami finansowymi

robwoj
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 70

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umowy tego samego typu


Explanation:
couterpart = odpowiednik

Mleczko
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
umowy partnerskie / o partnerstwie


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2005-05-22 09:49:29 GMT)
--------------------------------------------------

Ostatnio przedstawiciele ECG pojawili się też w siedzibach kilku banków, proponuj±c im umowy partnerskie. - Wynajęci przez AWD head-hunterzy już od ...
www.gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,2672186.html

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1000
Grading comment
serdecznie dziękję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Infotradus: tak
22 hrs