KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

Senior Management team

Polish translation: kierownictwo wyższego szczebla


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Senior Management team
Polish translation:kierownictwo wyższego szczebla
Entered by: emka

07:40 Jul 26, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Senior Management team
The XYZ Senior Management team is committed to understanding what’s important to you as an employee.
xxxnnowak
kierownictwo wyższego szczebla
Explanation:
http://www.cxo.pl/artykuly/29141.html
"Kierownictwo wyższego szczebla ma ma lepszy wgląd w elementy otoczenia biznesowego wymuszające tworzenie planów na krótsze odcinki czasowe"...
Selected response from:

emka
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3kierownictwo wyższego szczeblaemka
4 +1wyższy personel zarządzający
Andrzej Lejman
3 +1wyższa kadra zarządzająca/kierownictwo wyższe
Marta28
4starsze kierownictwo / zespół starszego kierownictwa
bartek


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
senior management team
kierownictwo wyższego szczebla


Explanation:
http://www.cxo.pl/artykuly/29141.html
"Kierownictwo wyższego szczebla ma ma lepszy wgląd w elementy otoczenia biznesowego wymuszające tworzenie planów na krótsze odcinki czasowe"...

emka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Woman
1 hr
  -> dzięki:))

agree  Agnieszka Zmuda
3 hrs
  -> dziękuję:)

agree  Infotradus
5 hrs
  -> dzięki:)

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
senior management team
wyższa kadra zarządzająca/kierownictwo wyższe


Explanation:
; )

Marta28
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski
1 hr
  -> dziękuję, dziękuję ; )

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
senior management team
starsze kierownictwo / zespół starszego kierownictwa


Explanation:
zreszta i tak czesto to zalezy od struktury w firmie
moga to byc np. kierownicy wydzialow, dzialow etc....

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1000

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
senior management team
wyższy personel zarządzający


Explanation:
na przykład

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 320

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski
1 hr