KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

core brief

Polish translation: spotkanie informacyjno-szkoleniowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:core brief
Polish translation:spotkanie informacyjno-szkoleniowe
Entered by: Michał Wiśniewski

19:46 Feb 14, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: core brief
Monthly briefing to all support staff led by senior managers. It consists of briefings, interactive sessions and seminars run by external consultants.

Jest to jakiś rodzaj warsztatów lub sesji dla pracowników działów wsparcia w policji, najpierw myślałam że "spotkanie informacyjne lub dyskusyjne" ale to chyba za wąsko. Proszę o dobre i zgrabne pomysły.
Lidia Lewandowska-Nayar
Poland
spotkanie informacyjno-szkoleniowe
Explanation:
może tak, chociaż samo spotkanie informacyjne nie brzmi mi bardzo wąsko. Inne - konferencja pracownicza, podsumowanie...
Selected response from:

Michał Wiśniewski
Grading comment
dzięki
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5szkolenie obowiązkoweRoman Kozierkiewicz
4(comiesięczne) służbowe warszataty szkolenioweRafal Trzewikowski
4odprawa z kierownictwem (policji)Roman Kozierkiewicz
4spotkanie informacyjno-szkoleniowe
Michał Wiśniewski
4narada informacyjna/konferecja/seminarium/szkolenieJolanta Tuzel


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spotkanie informacyjno-szkoleniowe


Explanation:
może tak, chociaż samo spotkanie informacyjne nie brzmi mi bardzo wąsko. Inne - konferencja pracownicza, podsumowanie...

Michał Wiśniewski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 65
Grading comment
dzięki

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
narada informacyjna/konferecja/seminarium/szkolenie


Explanation:
4 mozliwosci, moze ktoras bedzie pasowac

Jolanta Tuzel
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
szkolenie obowiązkowe


Explanation:
Jest to podobne do "core studies" czy "core courses"

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1044

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odprawa z kierownictwem (policji)


Explanation:
W usupełnieniu do podanej propozycji "szkolenie podstawowe", byc może chodzi o "odprawy z kierownictwem policji w celu przekazania podstawowych zdań"

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1044

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(comiesięczne) służbowe warszataty szkoleniowe


Explanation:
moim zdaniem tak jest zgrabnie...

Rafal Trzewikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8