KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

thought leadership

Polish translation: świadome przywództwo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:thought leadership
Polish translation:świadome przywództwo
Entered by: Macieks

10:56 Feb 17, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: thought leadership
Na polskich stronach spotykam wylacznie tlumaczenie "przemyslane przywodztwo", a mnie by tu bardziej pasowalo "swiadome", a w niektorych kontekstach nawet "tworcze". No wlasnie... Macie jakies propozycje? Ja niestety nie mam *zadnego* kontekstu bezposredniego (a posredni bardzo ogolny - promowanie zmian i rozwoju) i musze zastosowac mozliwe uniwersalne tlumaczenie :) Pozostawienie w oryginale nie wchodzi w gre.
Macieks
Poland
świadome przywództwo
Explanation:
Wydaje mi się, że chodzi nie tylkoo przemyslane przywództwo jak sugerujesz, lecz także przywództwo (bycie liderem) w nowatorskim podejściu do czego, itp
Selected response from:

Irena Bartczak
Poland
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4świadome przywództwo
Irena Bartczak
3przywództwo ideoweRoman Kozierkiewicz


Discussion entries: 6





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
świadome przywództwo


Explanation:
Wydaje mi się, że chodzi nie tylkoo przemyslane przywództwo jak sugerujesz, lecz także przywództwo (bycie liderem) w nowatorskim podejściu do czego, itp


    Reference: http://www.leaders-forum.com/
Irena Bartczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxgracee
10 days
  -> thxs

disagree  Polangmar: Przywództwo w zakresie innowacji: Thought leader is business jargon for an entity that is recognized for having innovative ideas. http://en.wikipedia.org/wiki/Thought_leader
2217 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przywództwo ideowe


Explanation:
Jesli przyjąc, że "thought" to idea, to może byc jedna z propozycji, ale pewności nie mam

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1044