KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

vehicles

Polish translation: mechanizm


22:24 Feb 17, 2006
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general)
English term or phrase: vehicles
vehicle = nośnik? Troche mi to nie brzmi...

W zasadzie chodzi o cale zdanie, ktore jest niby zrozumiale, ale wychodza z niego potworki :(

"With budgets tight, ACME needed to ensure that clients' marketing euros reach the right people with the right message and through the right vehicle"

Zdanie dotyczy usprawnien w przeplywie informacji na linii firma - klient i jest to niestety jedyny kontekst, jakim dysponuje.
Macieks
Poland
Polish translation:mechanizm
Explanation:
za pomocą właściwego mechanizmu.
Ja bym pewnie napisała, że pieniądze wydane na mareting sprawią, że do właściwych osób dotrze za pomocą właściwego mechanizmu właściwy komunikat ...

HTH,
Magda

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2006-02-17 22:32:24 GMT)
--------------------------------------------------

mechanizm albo instrument
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3mechanizm
Magda Dziadosz
4 +2kanaly (komunikacyjne/komunikacji), odpowiednie srodki (masowego)przekazuJolanta Tuzel
4narzędzia
Archie


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
mechanizm


Explanation:
za pomocą właściwego mechanizmu.
Ja bym pewnie napisała, że pieniądze wydane na mareting sprawią, że do właściwych osób dotrze za pomocą właściwego mechanizmu właściwy komunikat ...

HTH,
Magda

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2006-02-17 22:32:24 GMT)
--------------------------------------------------

mechanizm albo instrument

Magda Dziadosz
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 73
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter: Magda, gratulacje!
3 mins
  -> dziękuję, dziękuję :))

agree  Roman Kozierkiewicz
5 hrs

agree  xxxgracee
9 days

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
narzędzia


Explanation:
źródło: Collins
chodzi o narzędzia komunikacji marketingowej, np. reklamę prasową

Archie
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kanaly (komunikacyjne/komunikacji), odpowiednie srodki (masowego)przekazu


Explanation:
nie jestem pewna co jeszcze moge dodac

Jolanta Tuzel
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lukeg_1: dla srodki przekazu
42 mins

agree  Jolanta Konowalczyk
10 hrs