KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

Incoming Funds Commit

Polish translation: rozdział (podział) środków przychodzących


08:43 Feb 24, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Incoming Funds Commit
Incoming Funds Commit
(międzynarodowe bankowe konta elektroniczne)
xxxnnowak
Polish translation:rozdział (podział) środków przychodzących
Explanation:
Można też przyjąć, że chodzi o "wydzielenie" środków przychodzących według analogii "to comit the funds" czyli wydzielać środki z budzetu
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rozdział (podział) środków przychodzącychRoman Kozierkiewicz
4przekaz środków przychodzących
Agnieszka Dziołak


Discussion entries: 5





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
incoming funds commit
przekaz środków przychodzących


Explanation:
wydaje mi się, iż może chodzić tu o przekazywanie środków pieniężnych na konto odbiorcy (czyli księgowanie ich na koncie) z tytułu przelewów przychodzących
bez kontekstu cięzko cokolwiek innego wydumac :-)

Agnieszka Dziołak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
incoming funds commit
rozdział (podział) środków przychodzących


Explanation:
Można też przyjąć, że chodzi o "wydzielenie" środków przychodzących według analogii "to comit the funds" czyli wydzielać środki z budzetu

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1044
Grading comment
Dziękuję.