KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

conduct IP due dilligence investigations

Polish translation: prowadzić analizy due diligence w zakresie własności intelektualnej przy przejmowaniu firm


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:conduct IP due dilligence investigations
Polish translation:prowadzić analizy due diligence w zakresie własności intelektualnej przy przejmowaniu firm
Entered by: Daisy7

11:28 Aug 8, 2006
English to Polish translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: conduct IP due dilligence investigations
The report is advising how to efficiently conduct IP due dilligence investigations in corporate acquisitions.
Raport przedstawia wskazówki, jak należy skutecznie przeprowadzać badania własności intelektualnej pod względem sytuacji firmy przy nabywaniu korporacji???? bede wdzieczna za podpowiedz, jak to zdanie przetluamczyc, czy moja propozycja jest dobra?
Daisy7
prowadzić analizy due diligence w zakresie własności intelektualnej przy przejmowaniu firm
Explanation:
imho
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
bardzo dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prowadzić analizy due diligence w zakresie własności intelektualnej przy przejmowaniu firm
Adam Lankamer
3zbadać zachowanie należytej staranności w kwestiach własności intelektualnej
SlawekW


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
conduct ip due dilligence investigations
zbadać zachowanie należytej staranności w kwestiach własności intelektualnej


Explanation:


SlawekW
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 73

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Adam Lankamer: w tym kontekście "due dilligence" to nie "należyta staranność" tylko popularna analiza due dilligence (tzw. dyliżans)
2 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
conduct ip due dilligence investigations
prowadzić analizy due diligence w zakresie własności intelektualnej przy przejmowaniu firm


Explanation:
imho

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1811
Grading comment
bardzo dziekuje