KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

critical path maintnance

Polish translation: dotrzymanie terminów wykonania zadań o kluczowym znaczeniu dla projektu


15:47 Sep 11, 2006
English to Polish translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: critical path maintnance
Z takiej checklisty, więc nie mam więcej kontekstu. Całe zdanie brzmi - "What help are you able to give us in critical path maintenance." Żadnego 'utrzymania ścieżki krytycznej' google nie wypluwa...
Weronika Sobita
Polish translation:dotrzymanie terminów wykonania zadań o kluczowym znaczeniu dla projektu
Explanation:
np. jeśli chodzi o zarządzanie projektami
lub dotrzymanie harmonogramu realizacyjnego zadań ....
This is the sequence of activities that must be completed on schedule for the entire project to be completed on schedule. It is the longest duration path through the workplan. If an activity on the critical path is delayed by one day, the entire project will be delayed by one day (unless another activity on the critical path can be accelerated by one day).


--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2006-09-11 16:28:15 GMT)
--------------------------------------------------

:)

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2006-09-11 16:29:20 GMT)
--------------------------------------------------

a właściwie :D

--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2006-09-19 11:47:58 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ja też dziękuję.
Selected response from:

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Grading comment
Dziękuję Ci bardzo :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1dotrzymanie terminów wykonania zadań o kluczowym znaczeniu dla projektu
IwonaASzymaniak
4dotrzymanie terminów wykonania najważniejszych zadań dla całości przedsięwzięciaMariusz Kuklinski


Discussion entries: 2





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
critical path maintenance
dotrzymanie terminów wykonania najważniejszych zadań dla całości przedsięwzięcia


Explanation:
@

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2006-09-11 22:10:13 GMT)
--------------------------------------------------

Zapożyczając najważniejsze zadania od Koleżanki

Mariusz Kuklinski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 162

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
dotrzymanie terminów wykonania zadań o kluczowym znaczeniu dla projektu


Explanation:
np. jeśli chodzi o zarządzanie projektami
lub dotrzymanie harmonogramu realizacyjnego zadań ....
This is the sequence of activities that must be completed on schedule for the entire project to be completed on schedule. It is the longest duration path through the workplan. If an activity on the critical path is delayed by one day, the entire project will be delayed by one day (unless another activity on the critical path can be accelerated by one day).


--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2006-09-11 16:28:15 GMT)
--------------------------------------------------

:)

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2006-09-11 16:29:20 GMT)
--------------------------------------------------

a właściwie :D

--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2006-09-19 11:47:58 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ja też dziękuję.


    Reference: http://tinyurl.com/rbsy4
IwonaASzymaniak
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 103
Grading comment
Dziękuję Ci bardzo :-)
Notes to answerer
Asker: To chyba bardzo dobry trop jest :) Pasuje mi do reszty.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariusz Kuklinski: Z gratulacjami za ładną polszczyznę (a jakby tak jeszcze bez klucza i projektu?) //Couldn't agree more
5 hrs
  -> :) masz rację, ale cóż ja poradzę, że ta dziedzina została nazwana przez powracających MBAs zarządzaniem projektami a nie nie zarządzaniem przedsięwzięciami. I tak należy się ccieszyć, że nam managementu nie zafundowali.