KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

launch

Polish translation: promocja / premiera


08:51 Oct 22, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: launch
Jak nazwać taką imprezę:
At an XXX product launch, which we attended in Acapulco, there was a tremendous excitement....
Katarzyna Landsberg-Polubok
Polish translation:promocja / premiera
Explanation:
produktu
rozpoczęcie kampanii promocyjnej, często
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3promocja / premiera
bartek
3wprowadzić nowy produkt na rynekRoman Kozierkiewicz


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
promocja / premiera


Explanation:
produktu
rozpoczęcie kampanii promocyjnej, często

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1000
Grading comment
dziekuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tabor: albo inauguracja...
21 mins
  -> a rzeczywiście - to też :-) Dzięki :-)

agree  IwonaASzymaniak
2 hrs

neutral  Witold Palka: raczej unikalbym promocji. Jezeli to usluga, albo wydarzenie to premiera. Ale UWAGA: Moze byc tez rozpoczecie produkcji.
9 hrs

agree  Rafal Korycinski: premiera lub inauguracja, promocja chyba raczej nie...
10 hrs
  -> szarpałam się jakiś rok temu z taką dużą firmą na "O" - chcieli promocja :-)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wprowadzić nowy produkt na rynek


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1044