KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

IAS compliant audited financial statements

Polish translation: sprawozdania finansowe zgodne z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (IAS) zbadane przez biegłego rewidenta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:IAS compliant audited financial statements
Polish translation:sprawozdania finansowe zgodne z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (IAS) zbadane przez biegłego rewidenta
Entered by: IwonaASzymaniak

15:10 Oct 24, 2006
English to Polish translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: IAS compliant audited financial statements
j.w.
strunka
zbadane przez biegłego rewidenta
Explanation:
a reszta tak samo już o tym dyskutowaliśmy
Selected response from:

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zbadane przez biegłego rewidenta
IwonaASzymaniak
4 +1niżejsan123


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ias compliant audited financial statements
niżej


Explanation:
Zaudytowane sprawozdania finansowe zgodne z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości (IAS)

san123

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
1 hr

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ias compliant audited financial statements
zbadane przez biegłego rewidenta


Explanation:
a reszta tak samo już o tym dyskutowaliśmy

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 103
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariusz Kuklinski: zgodne z Międzynarodowymi Normami Rachunkowości // ME2
12 mins
  -> ja wiem, dlatego napisałam, że reszta tak samo, bo pomyślałam, że nie ma sensu powtarzać. Tylko to słowo zaudytowane mnie tak zawsze bulwersuje :) Dziękuję.