KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

Providing will call order fulfillment with couple of hours notice.

Polish translation: zapewniamy przygotowanie zamówienia telefonicznego do odebrania w ciągu kilku godzin


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Providing will call order fulfillment with couple of hours notice.
Polish translation:zapewniamy przygotowanie zamówienia telefonicznego do odebrania w ciągu kilku godzin
Entered by: legato

13:11 Feb 17, 2007
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general) / negocjacje
English term or phrase: Providing will call order fulfillment with couple of hours notice.
Jest to element przewagi konkurencyjnej firmy
Kaskaj
zapewniamyprzygotowanie zamówienia telefonicznego do odebrania w ciągu kilku godzin
Explanation:
"Will call": zamawia się coś (np bilety na imprezę) telefonicznie, płaci kartą i odbiera osobiście.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2007-02-18 00:45:09 GMT)
--------------------------------------------------

"zapewniamy przygotowanie"
Selected response from:

legato
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Realizacja zamówień w ciągu kilku godzin po ich złożeniu drogą telefoniczna
bartek
4zapewniamyprzygotowanie zamówienia telefonicznego do odebrania w ciągu kilku godzinlegato


Discussion entries: 3





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
providing will call order fulfillment with couple of hours notice.
zapewniamyprzygotowanie zamówienia telefonicznego do odebrania w ciągu kilku godzin


Explanation:
"Will call": zamawia się coś (np bilety na imprezę) telefonicznie, płaci kartą i odbiera osobiście.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2007-02-18 00:45:09 GMT)
--------------------------------------------------

"zapewniamy przygotowanie"

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 54

1 day20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
providing will call order fulfillment with couple of hours notice.
Realizacja zamówień w ciągu kilku godzin po ich złożeniu drogą telefoniczna


Explanation:
b

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1000