KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

distressed asset valuation

Polish translation: wycena problematycznych aktywów / składników majątku


12:08 Mar 5, 2007
English to Polish translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: distressed asset valuation
Jedna z dziedzin, którą zajmuje się jeden z pracowników firmy: zajmując się analizą inwestycji grupy i strategii, distressed asset valuation etc.
magdalena2000
Spain
Polish translation:wycena problematycznych aktywów / składników majątku
Explanation:
IMO.

Długo zastanawiałem się nas "distressed" i zwrot "problematyczne" oddaje moim zdaniem istotę sprawy. Zazwyczaj chodzi o aktywa / skłądniki majątku "o obniżonej wartości" ale nie wynika to wprost z tekstu.

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2007-03-05 12:42:28 GMT)
--------------------------------------------------

Zostawiłbym więc "problematycznych"; nawet jeśli one "ucierpiały" w wyniku jakiejś katastrofy itp. to i tak będzie się to mieściło w tym pojęciu.
Selected response from:

inmb
Grading comment
dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wycena katywów firmy wykazującej poważne trudnosci finansoweRoman Kozierkiewicz
4 +1wycena problematycznych aktywów / składników majątku
inmb


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wycena problematycznych aktywów / składników majątku


Explanation:
IMO.

Długo zastanawiałem się nas "distressed" i zwrot "problematyczne" oddaje moim zdaniem istotę sprawy. Zazwyczaj chodzi o aktywa / skłądniki majątku "o obniżonej wartości" ale nie wynika to wprost z tekstu.

--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2007-03-05 12:42:28 GMT)
--------------------------------------------------

Zostawiłbym więc "problematycznych"; nawet jeśli one "ucierpiały" w wyniku jakiejś katastrofy itp. to i tak będzie się to mieściło w tym pojęciu.

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 230
Grading comment
dziekuje!
Notes to answerer
Asker: Niestety nie mam tutaj dokładnego konteksu, ponieważ jest to jedna z wymienianych działalności danej osoby.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: http://tinyurl.com/yhtjrcz
1117 days
  -> dzięki!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wycena katywów firmy wykazującej poważne trudnosci finansowe


Explanation:
Prpozycja. Może to być również wycena majątku firmy w postępowaniu upadłościowym lub restrukturyzacji

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2007-03-05 19:19:15 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry za literówki

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1044

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): zdecydowanie w tym kierunku
352 days