KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

constituent businesses

Polish translation: podstawowe rodzaje działalności gospodarczej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:constituent businesses
Polish translation:podstawowe rodzaje działalności gospodarczej
Entered by: Roman Kozierkiewicz

15:30 Mar 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / o firmie
English term or phrase: constituent businesses
"THE SPECIALISED PROFILE OF THE GROUP'S CONSTITUENT BUSINESSES"

jak to ująć po polsku?
Monika Rozwarzewska
Poland
podstawowe rodzaje działalności gospodarczej
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4obszary/sektory działalności grupy
Adam Lankamer
4podstawowe rodzaje działalności gospodarczejRoman Kozierkiewicz
3spółki tworzące (grupę kapitałową)
inmb


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obszary/sektory działalności grupy


Explanation:
albo w zależności od kontekstu nawet

poszczególne przedsiębiorstwa grupy kapitałowej

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1811

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podstawowe rodzaje działalności gospodarczej


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1044
Grading comment
dziękuję!

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spółki tworzące (grupę kapitałową)


Explanation:
Specjalistyczny profil spółek tworzących grupę kapitałową.

Ja akurat tak to zrozumiałem. Podaję średnią pewność, bo jest to jedynie alternatywna propozycja.

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 230