KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

impressive corporate profile

Polish translation: imponujący profil firmy


10:45 Jun 29, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: impressive corporate profile
Pewna spółka w ofercie handlowej chwali się, że ma "impressive corporate profile" (i potem wyszczególnia swoje zalety). Oczywiście wiem, o co chodzi, ale nie mogę wymyśleć jakiegoś zgrabnego, w miarę krótkiego wyrażenia, które trafiałoby w sedno i nie byłoby bełkotliwą kalką.
Agnieszka Zmuda
Poland
Polish translation:imponujący profil firmy
Explanation:
Mimo że jest to kalka, ale "profil firmy" odzwierciedla założenia, strukturę, specyfikę, historię działania firmy itp.
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
Dziękuję bardzo wszystkim Odpowiadającym!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2imponujący profil firmyRoman Kozierkiewicz
3osiągnęła znaczącą pozycję (w swojej branży)
inmb
3znakomite portfolio klientów
Agnieszka Majchrzak
3atuty naszej firmy są imponujące/robią wrażenie
Maciek Drobka


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
atuty naszej firmy są imponujące/robią wrażenie


Explanation:
Ew. możemy pochwalić się imponującymi atutami

Proponuję opisowo coś w okolicach powyższego, oczywiście ze zgrabnym wpleceniem tegoż w pozostałą część tekstu.


Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 675

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
znakomite portfolio klientów


Explanation:
to propozycja. nie wiem czy 'portfolio' będzie ci się podobać...

Agnieszka Majchrzak
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Roman Kozierkiewicz: Wydaje się, że "profil firmy" to coś więcej niż portfolio czy struktura klientów
11 mins

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
imponujący profil firmy


Explanation:
Mimo że jest to kalka, ale "profil firmy" odzwierciedla założenia, strukturę, specyfikę, historię działania firmy itp.

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1044
Grading comment
Dziękuję bardzo wszystkim Odpowiadającym!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): przy takim kontekście jak najbardziej
14 mins
  -> Dziękuję pięknie!

agree  legato
8 hrs
  -> Dziękuję

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
osiągnęła znaczącą pozycję (w swojej branży)


Explanation:
Propozycja alternatywna.

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 230