KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

a licence

Polish translation: 1. cena licencji 2. opłata za dostęp


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:price for a licence
Polish translation:1. cena licencji 2. opłata za dostęp
Entered by: Polangmar

21:05 Jul 4, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / language courses
English term or phrase: a licence
Prices for a licence lastiong one year are....
(Talking about language courses, virtual courses over the internet)
ema333
United Kingdom
opłata za dostęp
Explanation:
Korzystam z kontekstu pozostałych pytań.:) Zapewne za sam dostęp do materiałów i samodzielne korzystanie z kursu uiszcza się opłatę roczną, a za pomoc lub nadzór nauczyciela płaci się kwartalnie.

http://tinyurl.com/2h4vyj
http://tinyurl.com/2g53qm
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
thanx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2licencja
Agnieszka Hayward
4opłata za dostępPolangmar


Discussion entries: 2





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
licencja


Explanation:
Przy tak skromnym kontekście więcej nie wymyślę.
hth

Agnieszka Hayward
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 17

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Czyli zakładamy, że pytająca/y nie ma w domu ani jednego słownika?;) // A ja wręcz przeciwnie.:)))
15 mins
  -> Po kolejnych pytaniach wnioskuję, że moje założenie było trafne ;o)

agree  inmb
49 mins
  -> dzięki

agree  bartek
2 days11 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
price for a licence
opłata za dostęp


Explanation:
Korzystam z kontekstu pozostałych pytań.:) Zapewne za sam dostęp do materiałów i samodzielne korzystanie z kursu uiszcza się opłatę roczną, a za pomoc lub nadzór nauczyciela płaci się kwartalnie.

http://tinyurl.com/2h4vyj
http://tinyurl.com/2g53qm

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1805
Grading comment
thanx