KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

certificate of material

Polish translation: certyfikat materiałowy


12:17 Sep 14, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: certificate of material
Jest to rodzaj szczegółowej faktury wystawionej w USA
wioleta
Polish translation:certyfikat materiałowy
Explanation:
http://tinyurl.com/24okgs

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-09-14 12:27:59 GMT)
--------------------------------------------------

Być może:
- faktura materiałowa
- faktura materiałowa pro forma

Jednak w sieci bardzo skąpo:
http://tinyurl.com/2caf5z (4 wystąpienia w przedmiotowym znaczeniu)
http://tinyurl.com/yqhdw5
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
dziękuję i pozdrawiam :)

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4atest materiałowy
Marian Krzymiński
4certyfikat materiałowyPolangmar


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
certyfikat materiałowy


Explanation:
http://tinyurl.com/24okgs

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2007-09-14 12:27:59 GMT)
--------------------------------------------------

Być może:
- faktura materiałowa
- faktura materiałowa pro forma

Jednak w sieci bardzo skąpo:
http://tinyurl.com/2caf5z (4 wystąpienia w przedmiotowym znaczeniu)
http://tinyurl.com/yqhdw5

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1805
Grading comment
dziękuję i pozdrawiam :)

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
atest materiałowy


Explanation:
IMHO WYmagany dla szczególnie krytycznych zastosowań przedmiotów wykonanych z określonego materiału. Wprzypadku dostaw urządzeń np. : ze stali wysokogatunkowej klient ma prawo zażądać od dostawcy takiego atestu materiałowego, atestu hutniczego 3.1.B, atestu higienicznego itp.


Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 114