KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

compliance program

Polish translation: program zgodności z przepisami


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:compliance program
Polish translation:program zgodności z przepisami
Entered by: Monika Rozwarzewska

16:31 Sep 15, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / business ethics
English term or phrase: compliance program
"(firma xyz) had an effective compliance program. Difficult to believe, isn't it? Nonetheless, in academic, legal and business ethics groups, there has been on-going discussion regarding how xyz's ethics and compliance program actually satisfied the government's definition of "an effective compliance program". "
Proszę pomóżcie!
Monika Rozwarzewska
Poland
program zapewnienia zgodności z obowiązującymi wymogami i przepisami
Explanation:
może tak
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
bardzo dziękuję wszystkim! faktycznie wezmę tę krótszą wersję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2program zapewnienia zgodności z obowiązującymi wymogami i przepisami
Adam Lankamer
4program przestrzegania zasad firmy
Daniel Olkowicz


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
program zapewnienia zgodności z obowiązującymi wymogami i przepisami


Explanation:
może tak

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1811
Grading comment
bardzo dziękuję wszystkim! faktycznie wezmę tę krótszą wersję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  skisteeps: Oczywiście, ale często graniczy to z żartem, gdy jego egzekwowaniem zajmują się tzw. "self-governing bodies", (np. stowarzyszenie dealerów używanych samochodów w stosunku do swoich członków).
34 mins

agree  Roman Kozierkiewicz: program zgodności z przepisami - krócej
3 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
program przestrzegania zasad firmy


Explanation:
Chodzi o program (zbiór reguł) dotyczący przestrzegania pewnych zasad panujących w firmie, np. zachowania tajemnicy dot. danych klientów, nieudostępniania dokumentów, niewysyłania prywatnych maili z firmowej skrzynki, itp.

Daniel Olkowicz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish