KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

retail proprietor

Polish translation: właściciel placówki detalicznej, właściciel punktu detalicznego


11:43 Sep 17, 2007
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general) / occupation
English term or phrase: retail proprietor
z angielskiego aktu urodzenia, może właściciel działalności prowadzacy sprzedaż detaliczna??? nie tak po polsku nawet...
Fabino
Polish translation:właściciel placówki detalicznej, właściciel punktu detalicznego
Explanation:
Krótsze wersje, ale może być dłużej:
- właściciel punktu sprzedaży detalicznej

http://tinyurl.com/23meh4
http://tinyurl.com/ytehv2
http://tinyurl.com/2cc3yw
( http://tinyurl.com/2dob93 )

http://tinyurl.com/25v6tl
http://tinyurl.com/yobpcl
http://tinyurl.com/2zzb76
( http://tinyurl.com/2df7cd )

http://tinyurl.com/2ctwjx
http://tinyurl.com/2embb2
http://tinyurl.com/25vz6x
( http://tinyurl.com/2df7cd )
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4właściciel placówki detalicznej, właściciel punktu detalicznegoPolangmar
4właściciel placówki handlu detalicznego
Adam Lankamer


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
właściciel placówki handlu detalicznego


Explanation:
może tak?

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1811

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
właściciel placówki detalicznej, właściciel punktu detalicznego


Explanation:
Krótsze wersje, ale może być dłużej:
- właściciel punktu sprzedaży detalicznej

http://tinyurl.com/23meh4
http://tinyurl.com/ytehv2
http://tinyurl.com/2cc3yw
( http://tinyurl.com/2dob93 )

http://tinyurl.com/25v6tl
http://tinyurl.com/yobpcl
http://tinyurl.com/2zzb76
( http://tinyurl.com/2df7cd )

http://tinyurl.com/2ctwjx
http://tinyurl.com/2embb2
http://tinyurl.com/25vz6x
( http://tinyurl.com/2df7cd )

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1805