KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

the 'medium' term in short- medium- and long-time objectives

Polish translation: perspektywa średniookresowa wśród celów krótko-, średnio- i długookresowych


22:49 Nov 5, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Business/Commerce (general)
English term or phrase: the 'medium' term in short- medium- and long-time objectives
The crucial factor is to plan for the 'medium' term in our short- medium- and long-term objectives.

For example, if your long-term (annual) sales target is Ł600,000, it makes sense to divide it into twelve so that you know your short-term (monthly) sales target is Ł50,000. In order to achieve that long-term goal, however, the figure you are really focusing on is the medium-term (quarterly) sales target of Ł150,000. If you are too focused on the short term you will lose sight of the big picture. If you are too focused on the long term there is a danger that you will not plan efficiently and will not put in place the stepping-stones to achieve your goal.

Wszystko jasne, ale jakoś nie mogę poskładać tego pierwszego zdania. Proszę o pomoc stylistyczną.
allp
Poland
Polish translation:perspektywa średniookresowa wśród celów krótko-, średnio- i długookresowych
Explanation:
No to ode mnie coś takiego.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-11-05 22:56:28 GMT)
--------------------------------------------------

Albo przebudować nieco składnię zdania:

Kluczowy czynnik polega na tym, aby przy planowaniu celów krótko-, średnio- i długookresowych obrać perspektywę średniookresową/spojrzenie średniookresowe.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2perspektywa średniookresowa wśród celów krótko-, średnio- i długookresowych
Maciek Drobka
4planowanie średnioterminowe, aby osiągnąć cele krótko- i długoterminowePolangmar
3kluczowym horyzontem planowania w szeregu krótki-średni-długi jest horyzony średnidinde
3średniookresowa priorytetyzacja celów krótko-, średnio i długookresowych
Piotr Andrzejczak


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
perspektywa średniookresowa wśród celów krótko-, średnio- i długookresowych


Explanation:
No to ode mnie coś takiego.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2007-11-05 22:56:28 GMT)
--------------------------------------------------

Albo przebudować nieco składnię zdania:

Kluczowy czynnik polega na tym, aby przy planowaniu celów krótko-, średnio- i długookresowych obrać perspektywę średniookresową/spojrzenie średniookresowe.

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 675
Grading comment
Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Kościuczuk: Czynnik co prawda nie może polegać, ale poza tym agree. Za "perspektywą".
16 mins
  -> dziękuję :o)

agree  Roman Kozierkiewicz
2 hrs
  -> dziękuję

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
średniookresowa priorytetyzacja celów krótko-, średnio i długookresowych


Explanation:
IMO

Piotr Andrzejczak
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the \'medium\' term in short- medium- and long-time objectives
planowanie średnioterminowe, aby osiągnąć cele krótko- i długoterminowe


Explanation:
Kluczowym/głównym/najważniejszym czynnikiem/elementem jest planowanie średnioterminowe, aby osiągnąć cele krótko- i długoterminowe.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2007-11-05 23:00:52 GMT)
--------------------------------------------------

Coś zgubiłem:
planowanie średnioterminowe, aby osiągnąć cele krótko-, średnio- i długoterminowe

Kluczowym/głównym/najważniejszym czynnikiem/elementem jest planowanie średnioterminowe, aby osiągnąć cele krótko-, średnio- i długoterminowe.

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1805

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kluczowym horyzontem planowania w szeregu krótki-średni-długi jest horyzony średni


Explanation:
propozycja

dinde
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4