KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

Trim Tab

Polish translation: ukryty sternik


15:54 Nov 7, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Trim Tab
W moim tekście Trim Tab występuje w znaczeniu metaforycznym, tak jak w Wikipedii:

http://en.wikipedia.org/wiki/Trim_tab
Dorota Strzyzewska-Kingori
Netherlands
Polish translation:ukryty sternik
Explanation:
albo: zakulisowy sternik - jeżeli metafora, tak jak w wikipedii ma dotyczyć osoby. Przydałoby się jeszcze podkreślić subtelność działań.

To tylko propozycje, żeby nie zostawiać Ćię samą z problemem.
Selected response from:

Jacek twardowski
Grading comment
Dzięki za propozycje. Zdecydowałam się na "ukrytego sternika".
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3szara eminencja
Marian Krzymiński
2ukryty sternikJacek twardowski


Discussion entries: 1





  

Answers


18 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
trim tab
ukryty sternik


Explanation:
albo: zakulisowy sternik - jeżeli metafora, tak jak w wikipedii ma dotyczyć osoby. Przydałoby się jeszcze podkreślić subtelność działań.

To tylko propozycje, żeby nie zostawiać Ćię samą z problemem.

Jacek twardowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dzięki za propozycje. Zdecydowałam się na "ukrytego sternika".

1 day42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trim tab
szara eminencja


Explanation:
IMHO

Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 114

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jacek twardowski: O tyle też nie to, że w wiki chodzi o "ukryte/subltelne kierowanie" w znaczeniu pozytywnym.
17 hrs