KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

Engagement manager

Polish translation: menedżer projektu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Engagement manager
Polish translation:menedżer projektu
Entered by: Kinga Palczewska

09:37 Jan 16, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Business/Commerce (general) /
English term or phrase: Engagement manager
Engagement manager

tylko taki tytuł, bez kontekstu
Andrzej Skiba
Poland
menedżer projektu
Explanation:
czyli taki ktoś, kto czuwa nad całością zlecenia, czy projektu. Interesuje się klientem, wykonawcami, przebiegiem pracy, określaniem budżetu na ten cel, itd.
Selected response from:

Kinga Palczewska
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kierownik ds. zlecenia
Adam Lankamer
4kordynator spotkanSylwia Dziuba
3kierownik ds. koordynacji sprzedaży
bajbus
3menedżer projektu
Kinga Palczewska


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
engagement manager
kierownik ds. zlecenia


Explanation:
na przykład tak ...

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1811

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: 0 w Google ( http://je.pl/21sx ) może mniej ważne, ale co to by miało znaczyć?
10 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
engagement manager
kierownik ds. koordynacji sprzedaży


Explanation:
spójrz na opis zakresu obowiązków:
http://seeker.dice.com/jobsearch/servlet/JobSearch?op=302&do...
http://www.dmreview.com/issues/20040401/1000840-1.html
może coś to wyjaśni

bajbus
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
engagement manager
menedżer projektu


Explanation:
czyli taki ktoś, kto czuwa nad całością zlecenia, czy projektu. Interesuje się klientem, wykonawcami, przebiegiem pracy, określaniem budżetu na ten cel, itd.

Kinga Palczewska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
engagement manager
kordynator spotkan


Explanation:
:)

Sylwia Dziuba
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 11