KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

live and silent auctions

Polish translation: aukcje „na żywo” i ciche


10:31 Jan 18, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / auction
English term or phrase: live and silent auctions
guests were bidding in live and silent auctions
Allda
Polish translation:aukcje „na żywo” i ciche
Explanation:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="aukcja na żywo&btnG=Szu...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-01-18 10:35:45 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/yrsl33
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5aukcje „na żywo” i ciche
Maciek Drobka
4 -1aukcje jawne i ukryte
pauline_b


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
aukcje „na żywo” i ciche


Explanation:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="aukcja na żywo&btnG=Szu...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-01-18 10:35:45 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/yrsl33

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 675

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vanda Nissen
4 mins
  -> dziękuję

agree  Kornelia Longoria
1 hr
  -> dziękuję

agree  Sylwia Dziuba
2 hrs
  -> dziękuję

agree  legato
6 hrs
  -> dziękuję

agree  Polangmar: Najlepsze są samograje.;))
14 hrs
  -> Już się przyzwyczaiłem, że ne rozumiem...

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
aukcje jawne i ukryte


Explanation:
zależy od kontekstu:
Aukcje jawne – są najczęściej wykorzystywanym mechanizmem w procesie zarządzania dostępem do ograniczonych mocy przesyłowych. Polega on na oddzieleniu ceny towaru (gazu) od opłaty za
przejęcie wąskiego gardła (dlatego nazwa aukcje jawne).
Aukcje ukryte – oparte są na współuczestnictwie giełdy gazu lub scentralizowanego rynku gazu (np. typu pool)), działających w kraju importera, w mechanizmie zarządzania.

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2008-01-18 11:14:09 GMT)
--------------------------------------------------

częściej w googlach znajdziemy odnośniki do "licytacji jawnych i ukrytych"

pauline_b
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  legato: Nie w tym kontekscie.
6 hrs