KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

Your dt

Polish translation: dług / zadłużenie / debet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dt (fin, acc)
Polish translation:dług / zadłużenie / debet
Entered by: Zofia Wislocka

08:25 Feb 16, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / sales agreement
English term or phrase: Your dt
W umowie sprzedaży. Myślę, żę to skrót od "your date" (ale o co chodzi nie wiem).
Jest jakoś tak:
Date Customer no 12345
080215

Your dt
000000
M.Kornijów
dług / zadłużenie
Explanation:
your DEBT :) duzo zalezy od calosci tekstu
Selected response from:

Zofia Wislocka
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4debet
Piotr Andrzejczak
4kwota zobowiązań
Adam Lankamer
3dług / zadłużenieZofia Wislocka


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
your dt
debet


Explanation:
Wygląda jednak nie na datę, tylko na wysokość obciążenia.

Piotr Andrzejczak
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
your dt
dług / zadłużenie


Explanation:
your DEBT :) duzo zalezy od calosci tekstu

Zofia Wislocka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Dziękuję

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
your dt
kwota zobowiązań


Explanation:
dt = debit strona konta teowego = winien = przeciwieństwo ct credit czyli ma

rachunkowość

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1811