KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

management communications

Polish translation: systemy informowania kierownictwa


10:57 Feb 18, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / business
English term or phrase: management communications
plany rozwoju firmy: management communications, management practices e.g. szkolenia, spotkania informacyjne

komunikacja zarządu? bo zarządzanie informacjami byłoby raczej communications management
SELISSE
Polish translation:systemy informowania kierownictwa
Explanation:
Propozycja - choć wiem, ze za chwilę Ploangram powie, że powinno być "managment information system"

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-18 12:45:27 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, winno być Polangmar
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4komunikacja na potrzeby zarządzania/przepływ informacji na potrzeby zarządu
Adam Lankamer
4 -1komunikacja zarządzaniaPolangmar
3systemy informowania kierownictwaRoman Kozierkiewicz


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
komunikacja na potrzeby zarządzania/przepływ informacji na potrzeby zarządu


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1811

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
systemy informowania kierownictwa


Explanation:
Propozycja - choć wiem, ze za chwilę Ploangram powie, że powinno być "managment information system"

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-18 12:45:27 GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, winno być Polangmar

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1044

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bajbus: :)
29 mins
  -> Dziękuję

disagree  Polangmar: Dokładnie.:))) Dodam jeszcze, że w "m. c." informacje/decyzje płyną w stronę przeciwną - więc prędzej byłyby to "systemy informowania pracowników".:) || 2 punkty, więc pewnie pytający przerobił to na coś w rodzaju "systemy informacyjne w zarządzaniu".:)
9 hrs
  -> Ale asker nie przyjął sugestii w "disagree", bo przepływy informacji następują w obydwu kierunkach

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
komunikacja zarządzania


Explanation:
Management communications is a catch-all phrase to describe all the different things managers do when interacting with their people: how the managers talk, what/how much information they share, how they use email and what they write, their actual management style, etc.
http://tinyurl.com/2mmar8

http://tinyurl.com/384dvx
http://tinyurl.com/3y5l8l
http://tinyurl.com/32gdj6
http://tinyurl.com/354v79
http://tinyurl.com/2opklv

http://tinyurl.com/2qamn8

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1805

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Roman Kozierkiewicz: To jest gigantyczna, okropna kalka. Co więcej, w podanych linkach między komunikacją a zarzadzaniem jest przecinek, ale tej drobnostki Kolega nie zauważył!
7 hrs
  -> To raczej Kolega zauważył drobnostkę, czyli JEDEN link, w którym między komunikacją a zarządzaniem jest przecinek (na 15 w sumie podanych - 5 pojedynczo i 10 w ostatnim odsyłaczu).