KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

ad hoc payment

Polish translation: szybka wpłata / natychmiastowa wpłata / zapłać teraz


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ad hoc payment
Polish translation:szybka wpłata / natychmiastowa wpłata / zapłać teraz
Entered by: Agnieszka Majchrzak

13:30 Feb 19, 2008
English to Polish translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: ad hoc payment
tak jak tutaj:
http://tinyurl.com/2sxnjj
Agnieszka Majchrzak
szybka wpłata / natychmiastowa wpłata / zapłać teraz
Explanation:
guess
Selected response from:

Anita Myszk
Grading comment
Myślę, że to będzie 'szybka wpłata' - to tak jak na allegro - płatność dokonywana bez konieczności logowania.
Wpłata doraźna/tymczasowa jest jak najbardziej poprawna słownikowo, ale co by miała znaczyć; wpłata na dwa dni? "Trybu ad hoc" chyba wolałabym nie używać na stronie internetowej - ze względu na konieczność jasności. Dziękuję za wszystkie uwagi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wpłata doraźna/tymczasowa
Andrew Stanleyson
3zapłata w trybie ad hocRoman Kozierkiewicz
2szybka wpłata / natychmiastowa wpłata / zapłać teraz
Anita Myszk


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
szybka wpłata / natychmiastowa wpłata / zapłać teraz


Explanation:
guess

Example sentence(s):
  • Przycisk Zapłać teraz znajdziesz także na stronie Mój eBay i w wiadomości...
Anita Myszk
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Myślę, że to będzie 'szybka wpłata' - to tak jak na allegro - płatność dokonywana bez konieczności logowania.
Wpłata doraźna/tymczasowa jest jak najbardziej poprawna słownikowo, ale co by miała znaczyć; wpłata na dwa dni? "Trybu ad hoc" chyba wolałabym nie używać na stronie internetowej - ze względu na konieczność jasności. Dziękuję za wszystkie uwagi!

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wpłata doraźna/tymczasowa


Explanation:
hth

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-02-19 13:46:17 GMT)
--------------------------------------------------

ad hoc /'æd'hk/
adj [decision, solution] doraźny; [committee] tymczasowy; [speech] okolicznościowy; on an ad hoc basis doraźnie, tymczasowo
adv [decide, arrange, solve] ad hoc, doraźnie

Andrew Stanleyson
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 25

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zapłata w trybie ad hoc


Explanation:
Propozycja - dotyczy rozliczeń sieciowych

Roman Kozierkiewicz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1044




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Zofia Wislocka