KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

stuff

Polish translation: koszty pozapłacowe?


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stuff
Polish translation:koszty pozapłacowe?
Entered by: Wojtas L

17:51 Mar 11, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: stuff
"Labour cost total (with STUFF) .........EUR"
Wojtas L
koszty pozapłacowe
Explanation:
Dałbym tak ogólnie.

http://tinyurl.com/22nbf2
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dzięki. Tak zrobiłem, choć jakoś nie jestem w 100% przekonany.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3koszty pozapłacowePolangmar
2tkanina wełnianaAno Nym


Discussion entries: 5





  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
tkanina wełniana


Explanation:
http://www.18cnewenglandlife.org/18cnel/ofsilk.htm

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-11 18:51:57 GMT)
--------------------------------------------------

Jest to nieco niezwykle, zwlaszcza ze stuff w tym kontekscie jest raczej anachronizmem (co tez potwierdza link)

Ano Nym
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Dziękuję za ciekawostkę, ale niestety nijak to nie pasuje do mojego tekstu. Mój dokument to prognoza finansowa, zdanie pochodzi z fragmentu dotyczącego kosztów zatrudnienia.


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
koszty pozapłacowe


Explanation:
Dałbym tak ogólnie.

http://tinyurl.com/22nbf2

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1805
Grading comment
Dzięki. Tak zrobiłem, choć jakoś nie jestem w 100% przekonany.