KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

growth burst of hotel rooms

Polish translation: gwałtowny/nagły/lawinowy wzrost liczby pokojów hotelowych


09:57 Jul 9, 2008
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general)
English term or phrase: growth burst of hotel rooms
Praktycznie brak kontekstu. To określenie podano jako jedno z trzech niezwiązanych ze sobą wydarzeń, które należy polączyć w spójna całość w konkursie gawędziarskim. (Dwa pozostałe to "air strike in Israel" oraz "war in Kosovo").


Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Anna Kwasniewska
Polish translation:gwałtowny/nagły/lawinowy wzrost liczby pokojów hotelowych
Explanation:
Np. tak.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2gwałtowny/nagły/lawinowy wzrost liczby pokojów hotelowych
Maciek Drobka
4wysyp oferty hotelowej/pokoi hotelowych
Adam Lankamer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
gwałtowny/nagły/lawinowy wzrost liczby pokojów hotelowych


Explanation:
Np. tak.

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 675
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: gwałtowny ... pokoi
2 mins
  -> dziękuję, faktycznie forma 'pokoi' jest znacznie częstsza

agree  Andrew Stanleyson: apartamentów
23 mins

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wysyp oferty hotelowej/pokoi hotelowych


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1811