KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

Removal company

Polish translation: 1. firma przeprowadzkowa 2. firma wywozowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:removal company
Polish translation:1. firma przeprowadzkowa 2. firma wywozowa
Entered by: Polangmar

06:41 Sep 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Removal company
chodzi o firmę, która się pojawia i zabiera kartony, opakowania, folie itd itp podczas montażu czegoś (czyli najpierw wpada ekipa od montażu i rozpakowywują to co mają poskładać itd i przyjeżdża ekipa 'sprzątająca', która to wszystko zabiera)
Ano Nym
firma wywozowa
Explanation:
Raczej tak w tym kontekście.

http://tinyurl.com/5c2xhq
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
oo właśnie. dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4firma wywozowaPolangmar
3 +1firma przeprowadzkowaBubz


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
removal company
firma przeprowadzkowa


Explanation:
normalnie tak, moze u ciebie lepiej "firma transportowa"

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2008-09-03 07:19:18 GMT)
--------------------------------------------------

ewentualnie "firma przewozowa"

Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 116

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adam Lankamer
3 hrs
  -> Dziękuję :)

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
removal company
firma wywozowa


Explanation:
Raczej tak w tym kontekście.

http://tinyurl.com/5c2xhq

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1805
Grading comment
oo właśnie. dziękuję