KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

custom-cleared

Polish translation: obsługa celna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:custom-cleared
Polish translation:obsługa celna
Entered by: aniakucharska

19:58 Feb 18, 2009
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: custom-cleared
company XXX offers custom-cleared services to e.g. India
aniakucharska
obsługa celna
Explanation:
hth

mało kontekstu

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2009-02-18 21:11:26 GMT)
--------------------------------------------------

tzn. zapewnia obsługę celną przy eksporcie na rynek indyjski
Selected response from:

smok
Grading comment
Dzięki:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3obsługa celnasmok
5odprawionyMarek Mikulski
3wolne od formalności celnychUrszula Overstreet


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wolne od formalności celnych


Explanation:
tak proponuję

Urszula Overstreet
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Roman Kozierkiewicz: Czy oznacza to, że firma możne do Indii eksportować towary wolne od formalności celnych? (chyba, że Indie są w unii celnej, gdzie nie istnieją bariery celne).
17 hrs
  -> nie wiem; wiele usług serwisowych jest wykonywanych w Indiach pod auspicjami USA (outsourcing) z powodu niskich kosztów;

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
obsługa celna


Explanation:
hth

mało kontekstu

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2009-02-18 21:11:26 GMT)
--------------------------------------------------

tzn. zapewnia obsługę celną przy eksporcie na rynek indyjski

smok
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42
Grading comment
Dzięki:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Barbara Fiter
2 hrs
  -> Dziękuję.

agree  Roman Kozierkiewicz
7 hrs
  -> Dziękuję.

agree  maya transl8s: zgadzam sie z uzupelnieniem - zapewnia obsluge celna....
22 hrs
  -> Dziękuję.

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
odprawiony


Explanation:
towar, który przeszedł kontrolę celną

Marek Mikulski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish