KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

anti-circumvention measures

Polish translation: środki zapobiegające obejściu przepisów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:anti-circumvention measures
Polish translation:środki zapobiegające obejściu przepisów
Entered by: Ryszard Matuszewski

19:04 Mar 7, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: anti-circumvention measures
anti-dumping import duties and anti-circumvention measures - w branży rowerowej
Portable
środki zapobiegające obejściu przepisów
Explanation:
circumvention - obejście prawa
Selected response from:

Ryszard Matuszewski
Grading comment
Dziękuję, tak właśnie myślałam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2środki zapobiegające obejściu przepisówRyszard Matuszewski
3czynności/przepisy zapobiegające obchodzeniu prawa
Rafal Piotrowski


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
środki zapobiegające obejściu przepisów


Explanation:
circumvention - obejście prawa

Ryszard Matuszewski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję, tak właśnie myślałam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: i na bis: "A jak!"
1 hr

agree  Rafal Piotrowski: I popatrz, gdzie nam przyszło sie spotkać ;-) a propos: wysłałem Ci tłumaczenie z innego konta, bo poprzedni mail do Ciebie z mojego mi "odbiło"
2 hrs

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
czynności/przepisy zapobiegające obchodzeniu prawa


Explanation:
a wild guess ;-)

Rafal Piotrowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 94