KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

express receipt

Polish translation: Potwierdzenie odbioru dostawy ekspresowej/kurierem


16:16 Mar 31, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / purchase order
English term or phrase: express receipt
związane z dostawami, wyliczanka dokumentów związanych z zamówieniem. Może to być wszystko. Gdyby była pomyłka - to dopuszczam. Tak podłej jakości (graficznej) dokumentu jeszcze nie widziałam :-(
bartek
Polish translation:Potwierdzenie odbioru dostawy ekspresowej/kurierem
Explanation:
jest możliwe
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pokwitowanie/kwit /potwerdzenie odbioru/otrzymania ekspresowej przesyli/listu/paczki itp.Jan S
3Potwierdzenie odbioru dostawy ekspresowej/kurierem
Andrzej Lejman


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Potwierdzenie odbioru dostawy ekspresowej/kurierem


Explanation:
jest możliwe

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 320
Grading comment
Dzięki :-)

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pokwitowanie/kwit /potwerdzenie odbioru/otrzymania ekspresowej przesyli/listu/paczki itp.


Explanation:
Nie widze innej mozliwosci. kwit wydany w trybie ekspresowym to inna ale odlegla mozliwiosc.

Jan S
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish