KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

workmat

Polish translation: podręcznik / ćwiczenia / testy dotyczące oceny ryzyka w miejscu pracy


01:12 Apr 4, 2004
English to Polish translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: workmat
The workmat gives an overview of safety in four areas of our business; en route, inside a workshop and offices. It looks at the types of hazards that can arise in these areas and how they can be avoided.
magdat
Polish translation:podręcznik / ćwiczenia / testy dotyczące oceny ryzyka w miejscu pracy
Explanation:
mogą to być testy przygotowujące do egzaminu z zasad BHP w miesjcu pracy. Tak, jak każde inne podręczniki z ćwiczeniami do nauki chociażby języka obcego. O!
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziekuje, z kontekstu mozna sie domyslec, ze o to jednak chodzi, dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4podkładka robocza
ArturSz
4The workmat - prawdopodobnie firmowa nazwa albo blad
Teresa Goscinska
3podręcznik / ćwiczenia / testy dotyczące oceny ryzyka w miejscu pracy
bartek
2tabela/matryca/zestawienie?hadraadae


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
The workmat - prawdopodobnie firmowa nazwa albo blad


Explanation:
Nie tlumaczylabym tego bo jest definicja po nim.

Ale mat jest to dywanik, albo podkladka.
Sa specjalne maty uzywane przy pracy i wtedy uzywaja Workmat

Podejrzewam ze tu moze chodzic o Workmate czyli 'towarzysza do pracy".

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish

7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
tabela/matryca/zestawienie?


Explanation:
może to mat od matrix? - tabela, zestawienie, omówienie zagadnień bezpiczeństwa pracy?

hadraadae
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podkładka robocza


Explanation:
jeżeli powyższy tekst ma być reklamą powyższego to pewnie może być



    Reference: http://www.micro-tools.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PRO...
    Reference: http://www.benmeadows.com/store/product_group.asp?dept_id=61...
ArturSz
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
podręcznik / ćwiczenia / testy dotyczące oceny ryzyka w miejscu pracy


Explanation:
mogą to być testy przygotowujące do egzaminu z zasad BHP w miesjcu pracy. Tak, jak każde inne podręczniki z ćwiczeniami do nauki chociażby języka obcego. O!

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1000
Grading comment
dziekuje, z kontekstu mozna sie domyslec, ze o to jednak chodzi, dziekuje