KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

dual/single chairmanship (zdanie)

Polish translation: niżej


14:24 Jun 25, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Business/Commerce (general) / Corporate Governance
English term or phrase: dual/single chairmanship (zdanie)
The current dual chairmanship of the Board of Directors will be replaced with a single chairmanship, and the appointment of new non executive directors – to be submitted to the shareholders for approval – should give the Board a more international flavour.

ps. gdyby ktos mial jeszcze pomysl na "non-executive" czlonkow Rady Nadzorczej... :)
Cake
Polish translation:niżej
Explanation:
myślę, że chodzi o to, że jest dwóch przewodniczących, a będzie jeden;
propozycja:
Obecna zasada w myśl, której rada nadzorcza jest kierowana przez dwóch prezesów zostanie zastąpiona przewodnictwem jednej osoby.
Selected response from:

robif
Grading comment
Nie sprecyzowalam, ze chodzilo mi o strukture zdania, dziekuje bardzo wszystkim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dwuosobowe / jednoosobowe przewodniczenie
bartek
4niżejrobif


Discussion entries: 7





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niżej


Explanation:
myślę, że chodzi o to, że jest dwóch przewodniczących, a będzie jeden;
propozycja:
Obecna zasada w myśl, której rada nadzorcza jest kierowana przez dwóch prezesów zostanie zastąpiona przewodnictwem jednej osoby.

robif
Native speaker of: Native in PolishPolish
Grading comment
Nie sprecyzowalam, ze chodzilo mi o strukture zdania, dziekuje bardzo wszystkim.

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dwuosobowe / jednoosobowe przewodniczenie


Explanation:
członkowie Rady niewchodzący w skład Zarządu ---- non executive

Obecne podwójne/dwuosobowe przewodniczenie Zarządowi będzie zastąpione jednosobowym, a mianowanie członków rady nadzorczej niewchodzących w sklad zarząd - co będzie musiało / powinno być zaprezentowane / przedstawione udziałowcom w celu uzyskania ich aprobaty - powinno nadać Zarządowi bardziej międzynarodowy charakter.

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1000

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aye
3 mins