KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

environmental compliance schedule

Polish translation: harmonogram osiągnięcia / dochodzenia do środowiskowej zgodności


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:environmental compliance schedule
Polish translation:harmonogram osiągnięcia / dochodzenia do środowiskowej zgodności
Entered by: bartek

14:36 Jul 31, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: environmental compliance schedule
Details of any facilities subject to an environmental compliance schedule, consent order or administrative order.
awdotia
Poland
harmonogram osiągnięcia / dochodzenia do środowiskowej zgodności
Explanation:
... konferencji jest Międzynarodowa Sieć na rzecz Środowiskowej Zgodności i Egzekucji (International Network for Environmental Compliance and Enforcement INECE ...
www.mos.gov.pl/1aktualnosci/tygodniowki/ tygodniowki_2002/si-ms15-04-2002.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3harmonogram osiągnięcia / dochodzenia do środowiskowej zgodności
bartek
4harmonogram zgodności środowiskowej
Szymon Cegielka


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
harmonogram osiągnięcia / dochodzenia do środowiskowej zgodności


Explanation:
... konferencji jest Międzynarodowa Sieć na rzecz Środowiskowej Zgodności i Egzekucji (International Network for Environmental Compliance and Enforcement INECE ...
www.mos.gov.pl/1aktualnosci/tygodniowki/ tygodniowki_2002/si-ms15-04-2002.html

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1000
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szymon Cegielka: nice
0 min
  -> yessssssssss :-))))

agree  Andrzej Mierzejewski: ale autora cytowanego tłumaczenia poddałbym egzekucji celem uzyskania środowiskowej zgodności ;-)
14 mins
  -> a ja Ciebie poddam udręce psychcznej, jesli nie zgłosisz się po odbiór copyright & royalties. Wiesz, za co. :-)

agree  A_Panda
2 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
harmonogram zgodności środowiskowej


Explanation:
ew. harmonogram zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska (ale dłuższe i chyba mniej zgrabne)

Szymon Cegielka
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4