KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

public utility agreement

Polish translation: umowy o œwiadczenie us³ug komunalnych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:public utility agreement
Polish translation:umowy o œwiadczenie us³ug komunalnych
Entered by: awdotia

07:33 Aug 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: public utility agreement
All public utitlity agreements.

due dilligence information.
awdotia
Poland
umowy na świadczenie usług komunalnych
Explanation:
public utility to usługa komunalna - więc może tak
Selected response from:

Woman
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2umowy na świadczenie usług komunalnych
Woman
4umowa z przedsiębiorstwem użyteczności publicznej
Wojciech Wołoszyk
4umowy z dostawcami usług komunalnych
Magda Dziadosz


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
umowy na świadczenie usług komunalnych


Explanation:
public utility to usługa komunalna - więc może tak

Woman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  darotob: zamiast na "o"?
1 hr

agree  A_Panda
2 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umowy z dostawcami usług komunalnych


Explanation:
tu może chodzić zarówno o umowy o dostarczanie usług (wywóz ¶mieci, woda, kanalizacja, elektryczno¶ć), jak i umowy zwi±zane z prowadzeniem prac budowlanych - np. je¶li trzeba w zwi±zku z budow± zamkn±ć odcinek drogi, albo przełożyć wodoci±g w inne miejsce, albo przestawić słupy elektryczne, etc. to zawiera się także "utility agreement".

HTH
Magda

Magda Dziadosz
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 73
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mariusz Kuklinski: Hm. Czy jeśli usługi "komunalne" są świadczone przez firmę prywatną, to nadal są komunalne?
4537 days
  -> oczywiście

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umowa z przedsiębiorstwem użyteczności publicznej


Explanation:
Słownik terminologii prawniczej i ekonomicznej Jaślan
utility
s 1. użyteczność, pożytek 2. rzecz użyteczna 3. am. przedsiębiorstwo użyteczności publicznej 4. pl utilities akcje przedsiębiorstw użyteczności publicznej
~ car półciężarówka
~ goods ‹products› artykuły codziennego użytku
~ value wartość użytkowa
~ waste odpady użytkowe
diminishing ~ malejąca użyteczność
marginal ~ użyteczność krańcowa
public ~ a) użyteczność publiczna b) przedsiębiorstwo użyteczności publicznej
public ~ company ‹corporation, undertaking› przedsiębiorstwo użyteczności publicznej
total ~ całkowita użyteczność

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 25 mins (2004-08-01 09:58:44 GMT)
--------------------------------------------------

... kapitału zakładowego Spółek zależnych Raport 10/2002 - Kontrakt z Przedsiębiorstwem
Użyteczności Publicznej Raport 11/2002 - Umowa z instytucją ...
www.ibsystem.pl/ObszRob.php3?GrpaWpl=archiw&I_D=1

Wojciech Wołoszyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 95