KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

reliance on

Polish translation: wi¹¿¹ce traktowanie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reliance on
Polish translation:wi¹¿¹ce traktowanie
Entered by: awdotia

10:57 Aug 5, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: reliance on
to samo zdanie, tylko inna część:

all parties expressly disclaim any all liability arising directly or indirectly out of any use of, or reliance on, the due diligence documents.
awdotia
Poland
wiążące traktowanie
Explanation:
"Poleganie" jest IMHO trochę nieostre, a tu chodzi o skutki wynikające z traktowania dokumentów jako źródła 100-procentowo pewnych informacji.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4powolywanie sie na
A_Panda
4wiążące traktowanie
Andrzej Lejman
4poleganie na
Maciej Andrzejczak
4poleganie na ...
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poleganie na ...


Explanation:
od czasownika "polegać na czym¶" w sensie "korzystać z czego¶"

Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 55

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poleganie na


Explanation:
powoływanie się na, przytaczenie itd.

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 208

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wiążące traktowanie


Explanation:
"Poleganie" jest IMHO trochę nieostre, a tu chodzi o skutki wynikające z traktowania dokumentów jako źródła 100-procentowo pewnych informacji.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 320
Grading comment
dziękuję!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
powolywanie sie na


Explanation:
W tym kontekscie ujelabym to w ten sposob, gdyz "poleganie na", troche mi tu nie pasuje.

A_Panda
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34