KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

35 man-years of software

Polish translation: 35 osobolat w dziedzinie oprogramowania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:35 man-years of software
Polish translation:35 osobolat w dziedzinie oprogramowania
Entered by: xxxBogas

10:55 Dec 1, 2004
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general) / Software
English term or phrase: 35 man-years of software
experience: 35 ludzio-lat???!!! nie spotkałem się z taką nowomową jeszcze! Help
xxxBogas
35 osobolat w dziedzinie oprogramowania
Explanation:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=osobolat&lr=lang_pl
Selected response from:

emer
Grading comment
Dzięki, tak napiszę
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2osobo-lata
bartek
4 +135 osobolat w dziedzinie oprogramowaniaemer
335 roboczolat...Marek Daroszewski (MrMarDar)


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
35 osobolat w dziedzinie oprogramowania


Explanation:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=osobolat&lr=lang_pl


    Reference: http://www.proz.com/?sp=h&id=385575
emer
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dzięki, tak napiszę

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski
14 mins
  -> dzięki!

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
osobo-lata


Explanation:
http://www.proz.com/?sp=h&id=385575

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1000

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  awdotia
4 mins

agree  Andrzej Mierzejewski
13 mins

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
35 roboczolat...


Explanation:
zachowując konsekwencję roboczodni, etc. tak jak w linkach:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=roboczolat&lr=


np.:
Historia MS Windows
... Po 110 000 roboczogodzin (inne źródło podaje 55 roboczolat), oficjalnie Windows 1.0 ukazał się w czerwcu 1985 (egzemplarze testowe dla firm i prasy ...
www.pldos.pl/bogus/software/win/win16.htm

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 404