KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

zdanie

Polish translation: istotne


21:37 Dec 2, 2004
English to Polish translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: zdanie
"All the relevant data fields of the VDA standard are considered".
Moja próba: Uwzględniono wszystkie stosowne pola danych normy VDA??
Przyznaję, że nie wiem, "co tu do czego". Podobno to jakiś Niemiec pisał, a chodzi o moduł normy przemysłowej VDA 4902 w systemie zarządzania magazynem.
Lucyna Długołęcka
Poland
Polish translation:istotne
Explanation:
n
Selected response from:

legato
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1istotnelegato
4 +1stosowneemer
4relewantne
Andrzej Lejman
4wystarczajacedarotob
3odnośnedragonr


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
relewantne


Explanation:
a czemu nie?
Reszta bez zmian.


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=relewantne&btnG=Szukaj+z...
Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 320

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wystarczajace


Explanation:
chociaz sie uzywa relewantne to mi sie wlos na glowie jerzy..

darotob
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
istotne


Explanation:
n

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 54

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  goodline: wszystkie istotne / mające znaczenie / mające wpływ...
9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
stosowne


Explanation:
a mnie się najbardziej podoba wersja Lucyny i już.


emer
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): mi też :)
8 hrs
  -> dzięki!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odnośne


Explanation:
kontynuując wariacje na temat 'relevant' :)

dragonr
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6