KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

senior operating officers

Polish translation: kadra operacyjna wyższego szczebla


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:senior operating officers
Polish translation:kadra operacyjna wyższego szczebla
Entered by: Marek Daroszewski (MrMarDar)

09:14 Dec 6, 2004
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / corporate organization
English term or phrase: senior operating officers
na liście znajdują się między CEO a Chief Financial Officers - pewnie dyrektorzy operacyjni, ale co z "senior"?
Mag_Da
Poland
kadra operacyjna wyższego szczebla
Explanation:
albo wyższa kadra operacyjna

http://www.google.pl/search?hl=pl&q="kadra operacyjna"&lr=

HTH

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 9 mins (2004-12-06 11:24:23 GMT)
--------------------------------------------------

po wymianie mysli (vide Notes Added): kadra kierownicza wyższego szczczebla (w odróżnieniu od kadry kierowniczej niższego szczebla)

operacyjny może (ale nie musi) mieć znaczenie -- to zalezy od firmy; osobiście zostawiłbym \"operacyjny\", zwłaszcza jeśli nie znamy dobrze struktury
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wyższy personel kierowniczy ds. operacyjnych
Andrzej Lejman
4kadra operacyjna wyższego szczeblaMarek Daroszewski (MrMarDar)
4wyższe kierownictwo operacyjne
Adam Lankamer


Discussion entries: 9





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyższe kierownictwo operacyjne


Explanation:
IMHO

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1811

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wyższy personel kierowniczy ds. operacyjnych


Explanation:
na przykład

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 320

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
6 mins

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kadra operacyjna wyższego szczebla


Explanation:
albo wyższa kadra operacyjna

http://www.google.pl/search?hl=pl&q="kadra operacyjna"&lr=

HTH

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 9 mins (2004-12-06 11:24:23 GMT)
--------------------------------------------------

po wymianie mysli (vide Notes Added): kadra kierownicza wyższego szczczebla (w odróżnieniu od kadry kierowniczej niższego szczebla)

operacyjny może (ale nie musi) mieć znaczenie -- to zalezy od firmy; osobiście zostawiłbym \"operacyjny\", zwłaszcza jeśli nie znamy dobrze struktury

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 404