KudoZ home » English to Polish » Business/Commerce (general)

flat demand

Polish translation: ..., że popyt na układy scalone utrzyma się na dotychczasowym poziomie.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flat demand
Polish translation:..., że popyt na układy scalone utrzyma się na dotychczasowym poziomie.
Entered by: maziak

18:34 Feb 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Business/Commerce (general) / commerce
English term or phrase: flat demand
Philips sees flat demand for chips in coming year (tytuł artykułu).
Up until recently we thought the market was going to increase 5 percent," said Theo Claasen, executive vice president for technology and strategy at the Dutch company. "It looks more like the market will be flat next year
maziak
..., że popyt na układy scalone utrzyma się na dotychczasowym poziomie.
Explanation:
Lub dowolne inne sformułowanie o taki znaczeniu.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2005-02-21 18:55:57 GMT)
--------------------------------------------------

Może właśnie chodzi o to, żeby to było neutralne emocjonalnie? Jest tak, jak było - nie ma spadku, nie ma wzrostu, nie ma katastrofy, nie ma sukcesu.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Czyli niejako jak flat market tak i flat demand - spokojnie, bez znacznego ożywienia. Dziękuję ślicznie za tak szybką pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4..., że popyt na układy scalone utrzyma się na dotychczasowym poziomie.
Andrzej Lejman
4zastój popytu
Maciej Andrzejczak
3 -1niewielki popyt
Grzegorz Kurek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
niewielki popyt


Explanation:
IMHO

Grzegorz Kurek
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: no nieeeee...
0 min

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zastój popytu


Explanation:
Nie ma, więc, cech dojrzałego rynku i choćby dlatego nie grozi mu zastój
popytu, ponieważ ten popyt, w sposób naturalny, będzie rósł. ...
www.expander.pl/.../index.jsp?place=Lead11& news_cat_id=79&news_id=2513&layout=3b&page=text - 24k

albo po prostu słaby popyt

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 208

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: Może się czepiam, ale utrzymanie sprzedaży to w pewnych warunkach sukces, a nie zastój ani słaby popyt. Flat w odniesieniu do demand, earnings, turnover itd. to standardowo "utrzymanie na dotychczasowym / niezmienionym poziomie".
13 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
..., że popyt na układy scalone utrzyma się na dotychczasowym poziomie.


Explanation:
Lub dowolne inne sformułowanie o taki znaczeniu.

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2005-02-21 18:55:57 GMT)
--------------------------------------------------

Może właśnie chodzi o to, żeby to było neutralne emocjonalnie? Jest tak, jak było - nie ma spadku, nie ma wzrostu, nie ma katastrofy, nie ma sukcesu.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 320
Grading comment
Czyli niejako jak flat market tak i flat demand - spokojnie, bez znacznego ożywienia. Dziękuję ślicznie za tak szybką pomoc.