KudoZ home » English to Polish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

GED

Polish translation: świadectwo ukończenia szkoły średniej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:GED
Polish translation:świadectwo ukończenia szkoły średniej
Entered by: Agnieszka Zmuda

09:22 Jul 17, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: GED
Any work to complete requirements for a high school diploma lub GED;
xxxnnowak
świadectwo ukończenia szkoły średniej
Explanation:
General Education Degree (choć mogą być inne rozwinięcia tego akronimu, np. General Equivalency Diploma - zależy od kontekstu) - jest to świadectwo ukończenia szkoły średniej, ale raczej bez uzyskania czegoś, co jest odpowiednikiem naszej matury
Selected response from:

Agnieszka Zmuda
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5General Education Development Testjjk
4świadectwo ukończenia szkoły średniej
Agnieszka Zmuda


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ged
świadectwo ukończenia szkoły średniej


Explanation:
General Education Degree (choć mogą być inne rozwinięcia tego akronimu, np. General Equivalency Diploma - zależy od kontekstu) - jest to świadectwo ukończenia szkoły średniej, ale raczej bez uzyskania czegoś, co jest odpowiednikiem naszej matury

Agnieszka Zmuda
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziękuję.

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ged
General Education Development Test


Explanation:
Egzamin z posiadania wykształcenia na poziomie szkoły średniej

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2005-07-17 09:33:00 GMT)
--------------------------------------------------

czyli general equivalency diploma = dyplom ukończenia szkoły średniej = swiadectwo maturalne

jjk
Poland
Specializes in field