KudoZ home » English to Polish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

Void without linked-diamond watermark

Polish translation: nieważne bez dołączonej pieczęci w kształcie rombu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Void without linked-diamond watermark
Polish translation:nieważne bez dołączonej pieczęci w kształcie rombu
Entered by: bajbus

11:55 Feb 15, 2006
English to Polish translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: Void without linked-diamond watermark
napis na dole świadectwa własności amerykanskiego
annMcClarrin
nieważne bez dołączonej pieczęci w kształcie rombu
Explanation:
albo romboidalnej
Selected response from:

bajbus
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Dokument nieważny bez znaku wodnego w kształcie rombuchomsky
4 -1nieważne bez dołączonej pieczęci w kształcie rombu
bajbus


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
void without linked-diamond watermark
nieważne bez dołączonej pieczęci w kształcie rombu


Explanation:
albo romboidalnej

bajbus
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 55

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: 1. watermark to IMO zawsze znak wodny, 2. dlaczego pieczęć miałaby być "dołączona" do dokumentu (a jeżeli dołączona, to w jaki sposób?)
15 mins

disagree  Mariusz Kuklinski: Przykro mi, bajbusku.
3797 days
  -> Niech Ci nie będzie przykro Mariuszu :) Po tylu latach biorę wszystko "na klatę" , powiem więcej, daję Ci agree ;) Pozdrawiam

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
void without linked-diamond watermark
Dokument nieważny bez znaku wodnego w kształcie rombu


Explanation:
inna propozycja

chomsky
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jolanta Tuzel
3 hrs

agree  mtj73athome: Lepiej być nie może :-)
828 days

agree  Mariusz Kuklinski: Bez znaku wodnego w postaci połączonych rombów
3797 days