KudoZ home » English to Polish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

curve

Polish translation: oceny wystawione na podstawie rozkładu normalnego / krzywej Gaussa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:curve
Polish translation:oceny wystawione na podstawie rozkładu normalnego / krzywej Gaussa
Entered by: Jolo

12:41 Aug 14, 2006
English to Polish translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / education- certificate
English term or phrase: curve
Since 1966 all marks have been graded on a curve.
( in undergraduate transcript in notes about grades and credits for bachelor's degree )
Jolo
oceny wystawione na podstawie rozkładu normalnego / krzywej Gaussa
Explanation:
wyjasnienie w linku
http://www.wszpwn.com.pl/wszpwn/index.jsp?place=Lead07&news_...

moze ktos odda to krocej

czyli jeśli z testu na 100 punktow jedna osoba dostala 21 punktow to nadal moze dostac ocene najwyzsza, pod warunkiem, ze wszyscy pozostali studenci uzyskali jeszcze nizsze oceny... ta sama osoba piszac ten sam test i uzyskujac tyle samo punktow bedzie miala najnizsza ocene, jesli wszyscy inni mieli wiecej...

o tempora, o mores...
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1oceny wystawione na podstawie rozkładu normalnego / krzywej GaussaMarek Daroszewski (MrMarDar)
3oceny relatywne
Stanislaw Czech, MCIL


Discussion entries: 2





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
marks graded on curve
oceny wystawione na podstawie rozkładu normalnego / krzywej Gaussa


Explanation:
wyjasnienie w linku
http://www.wszpwn.com.pl/wszpwn/index.jsp?place=Lead07&news_...

moze ktos odda to krocej

czyli jeśli z testu na 100 punktow jedna osoba dostala 21 punktow to nadal moze dostac ocene najwyzsza, pod warunkiem, ze wszyscy pozostali studenci uzyskali jeszcze nizsze oceny... ta sama osoba piszac ten sam test i uzyskujac tyle samo punktow bedzie miala najnizsza ocene, jesli wszyscy inni mieli wiecej...

o tempora, o mores...

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 55

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Filip Stoma
27 mins
  -> dzięki

39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oceny relatywne


Explanation:
lub oceny relatywne do wyników innych uczniów (w przeciwieństwie do punktowych i procentowych) - nie jest to określenie całkiem precyzyjne ale brzmi w miarę swojsko :-)

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16