KudoZ home » English to Polish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

blue engraved border

Polish translation: grawerowane obwódki w kolorze niebieskim


11:50 Sep 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: blue engraved border
Znaki zabezpieczające w Cetificate of Birth stanu Nowy Jork.
Zdanie:
Blue engraved border and seals with raised intaglio printing
aniaf
Polish translation:grawerowane obwódki w kolorze niebieskim
Explanation:
Ja to tłumaczę tak.
Selected response from:

Dariusz Saczuk
United States
Grading comment
dzięki, ta wersja wydaje mi się najlepsza
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1ramka tłoczona i barwiona na niebiesko
Andrzej Mierzejewski
4grawerowane obwódki w kolorze niebieskim
Dariusz Saczuk
4błękitne (niebieskie) wygrawerowane krawędzieVeji


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
błękitne (niebieskie) wygrawerowane krawędzie


Explanation:
lub brzegi, względnie granice

Veji
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
blue engraved borders
grawerowane obwódki w kolorze niebieskim


Explanation:
Ja to tłumaczę tak.

Dariusz Saczuk
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 120
Grading comment
dzięki, ta wersja wydaje mi się najlepsza

58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ramka tłoczona i barwiona na niebiesko


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at   10 godz. (2007-09-18 22:37:02 GMT)
--------------------------------------------------

Dariusz: o ile wiem, grawerować można metal, lecz nie papier.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 49

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
10 hrs
  -> :-)

neutral  Dariusz Saczuk: Andrzej, grawerować można w zasadzie większość materiałów, w tym PAPIER. W dobie grawerowania laserowego, papier często podlega grawerowaniu.
12 hrs
  -> piszesz "często". Czy masz pewność, że również w tym przypadku? Przykład?