KudoZ home » English to Polish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

opportunities for real estate devlopment

Polish translation: możliwości w zakresie działalności deweloperskiej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:opportunities for real estate development
Polish translation:możliwości w zakresie działalności deweloperskiej
Entered by: inmb

16:22 Nov 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: opportunities for real estate devlopment
To investigate opportunities for real estate development in Europe

Jak ladnie to ujac?
Kathy O
Canada
możliwości w zakresie działalności deweloperskiej
Explanation:
Termin "działalność deweloperska" przyjął się w branży.
Selected response from:

inmb
Grading comment
Dla mnie - swietne. dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2możliwości inwestycji w (budowę/zagospodarowanie) nieruchomości
Adam Lankamer
3możliwości w zakresie działalności deweloperskiej
inmb
3szanse rozwoju rynku nieruchomości
EnglishDirect


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
możliwości inwestycji w (budowę/zagospodarowanie) nieruchomości


Explanation:
może tak?

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 156

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Kościuczuk: Bez szerszego kontekstu, ta wersja wydaje się najbardziej prawdopodobna. Nie ma tu nic o rynku, a działalność deweloperska może okazac się terminem zbyt wąskim. Może ktoś chce sobie po prostu wybudować dom w Europie, bo na innych kontynentach już ma...
31 mins

agree  Andrew Stanleyson: Jasne - Lankamer ma rację
1 day1 hr

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szanse rozwoju rynku nieruchomości


Explanation:
.

EnglishDirect
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
możliwości w zakresie działalności deweloperskiej


Explanation:
Termin "działalność deweloperska" przyjął się w branży.


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22dzia%C5%82alno%C5%9B%...
inmb
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 36
Grading comment
Dla mnie - swietne. dziekuje.