KudoZ home » English to Polish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

has completed the following degree/diplomas

Polish translation: zdobył(a)/uzsykał(a) następujące tytuły naukowe


13:58 Nov 9, 2007
English to Polish translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: has completed the following degree/diplomas
Tłumaczę zaświadczenie o uzyskaniu stopnia magistra językoznawstwa. Nie wiem jak przetłumaczyć powyższą frazę. Całość wygląda tak:
This is to certify that ................ has completed the following degree/diplomas at the university of oklahoma:

Bachelor of linguistics
GaKa
Polish translation:zdobył(a)/uzsykał(a) następujące tytuły naukowe
Explanation:
może tak
Selected response from:

whole grain
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4uzyskał następujące stopnie naukowe
Magdalena Wysmyk
4 +1uzyskał następujące tytuły/dyplomyannie_t
4uzyskał następujące tytuły/dyplomyannie_t
3zdobył(a)/uzsykał(a) następujące tytuły naukowe
whole grain


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zdobył(a)/uzsykał(a) następujące tytuły naukowe


Explanation:
może tak

whole grain
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uzyskał następujące tytuły/dyplomy


Explanation:
"Stopnie naukowe" to doktor i doktor habilitowany, a zatem pisząc "stopnie naukowe" czy "ttuły naukowe" zawężamy znaczenie.

Może przecież równie dobrze chodzić o magistra, inżyniera czy licencjat, a zatem tytułu zawodowe. Stąd moga propozycja.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Stopień_naukowy#Stopnie_naukowe...

annie_t
Native speaker of: Native in PolishPolish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
uzyskał następujące tytuły/dyplomy


Explanation:
"Stopnie naukowe" to doktor i doktor habilitowany, a zatem pisząc "stopnie naukowe" czy "tytuły naukowe" zawężamy znaczenie.

Może przecież równie dobrze chodzić o magistra, inżyniera czy licencjat, a zatem tytułu zawodowe. Stąd moga propozycja.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Stopień_naukowy#Stopnie_naukowe...

annie_t
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dinde
12 hrs
  -> Dziękuję.

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
uzyskał następujące stopnie naukowe


Explanation:
nie jestem pewna, co z "diplomas" - może wystarczą tylko "stopnie"?

--------------------------------------------------
Note added at   5 godz. (2007-11-09 19:21:55 GMT)
--------------------------------------------------

You're very welcome :)

Magdalena Wysmyk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Serdecznie dziękuję za pomoc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  MagDol: ja bym jeszcze dała do tego te "dyplomy" :)
2 mins
  -> Dziękuję.

agree  ZenonStyczyrz: dyplomy koniecznie
21 mins
  -> Dziękuję.

agree  Andrew Stanleyson: stopnie naukowe/dyplomy - dlaczego nie tak?
3 hrs
  -> Jestem "za". Dziękuję.

agree  xxxAnnaGalway
3 days8 hrs
  -> Dziękuję.