KudoZ home » English to Polish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

fire-fighting maintenance

Polish translation: zapewnienie ochrony i utrzymanie zabezpieczeń ppoż


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fire-fighting maintenance
Polish translation:zapewnienie ochrony i utrzymanie zabezpieczeń ppoż
Entered by: Marian Krzymiński

22:21 Jan 17, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
English term or phrase: fire-fighting maintenance
Prośba o pomoc
Kasiunia
zapewnienie ochrony i utrzymanie zabezpieczeń ppoż
Explanation:
IMHO
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zapewnienie ochrony i utrzymanie zabezpieczeń ppoż
Marian Krzymiński
3 +2konserwacja systemu przeciwpożarowego
Maciej Burak
3Sprzęt/ wyposażenie przeciwpożarowe
Iwona Palka


Discussion entries: 6





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Sprzęt/ wyposażenie przeciwpożarowe


Explanation:
EH&S term. Please give some background.

Iwona Palka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
konserwacja systemu przeciwpożarowego


Explanation:
rzeczywiście bez kontekstu to trochę strzał, ale co mi tam, zawsze miałem farta ;)

Maciej Burak
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irena Daniluk: chyba tym razem strzał celny ;)
11 hrs

agree  Polangmar: konserwacja urządzeń przeciwpożarowych (system to sposób i trudno go konserwować:))
15 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zapewnienie ochrony i utrzymanie zabezpieczeń ppoż


Explanation:
IMHO

Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
9 hrs
  -> ;o) thnx