KudoZ home » English to Polish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

learning support worker

Polish translation: tu: pedagog specjalny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:learning support worker
Polish translation:tu: pedagog specjalny
Entered by: bajbus

18:14 Feb 18, 2008
English to Polish translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / birth certificate
English term or phrase: learning support worker
Rubryka w brytyjskim akcie urodzenia zatytułowana: zawód matki.
Znalazłam w internecie opis tego stanowiska ale dalej nie mogę wymyślić nazwy polskiej. Może ktoś pomóc?
bajbus
pracownik indywidualnego wsparcia ucznia
Explanation:
chodzi o wsparcie osob z trudnosciami w uczeniu sie
:))
moze tez byc: indywidualna pomoc w uczeniu sie
Selected response from:

Zofia Wislocka
Grading comment
Po konsultacji z klientem okazało sie, że osoba ta pracuje w fundacji zajmującej sie pomocą w nauce dzieciom specjalnej troski jako własnie pedagog specjalny. Ta odpowiedź była nieco bliższa więc, ale dziękuję Wam obojgu za pomoc !
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pracownik indywidualnego wsparcia uczniaZofia Wislocka
3pomocnik/pomocniczka wychowawcy/nauczyciela/nauczycielki
Andrew Stanleyson


Discussion entries: 7





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pomocnik/pomocniczka wychowawcy/nauczyciela/nauczycielki


Explanation:
może...

Andrew Stanleyson
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Zgoda, ale w jednym z linków jest opis wskazujący również na to stanowisko na uczelni, w innym natomiast chodzi o dzieci z jakimś upośledzeniem. Jestem w kropce :(


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pracownik indywidualnego wsparcia ucznia


Explanation:
chodzi o wsparcie osob z trudnosciami w uczeniu sie
:))
moze tez byc: indywidualna pomoc w uczeniu sie


Zofia Wislocka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 6
Grading comment
Po konsultacji z klientem okazało sie, że osoba ta pracuje w fundacji zajmującej sie pomocą w nauce dzieciom specjalnej troski jako własnie pedagog specjalny. Ta odpowiedź była nieco bliższa więc, ale dziękuję Wam obojgu za pomoc !